Praktische informatie

Praktische informatie

Zoek jij naar een toffe cursus bij SMK muziek & dans? Dan hebben we nog wat praktische informatie voor jou! Ontdek hier wat je kunt doen om gebruik te maken van een gratis proefles. Wil je weten welke mogelijkheden er zijn om in aanmerking te komen voor financiële ondersteuning? Ook handig om te weten: de tarieven bij SMK muziek & dans, de mogelijkheden ten aanzien van leskaarten en lesvormen en natuurlijk hoe je je kunt inschrijven.

 

Gratis proefles

Lesvormen op een rij

Tarieven

Financiële ondersteuning

Kinderen en jongeren van 4 tot 18 jaar die graag willen dansen, muziek maken of die toneel willen spelen kunnen bij gebrek aan voldoende financiële middelen gebruik maken van de regeling van Jeugdfonds Cultuur. In de gemeenten Kerkrade, Landgraaf en Brunssum is Jeugdfonds Cultuur ook vertegenwoordigd en zorgt voor het financiële steuntje in de rug voor kinderen die dat nodig hebben.

Aanvragen
Ouders kunnen zelf geen aanvraag indienen. Dit gebeurt altijd via een intermediair. Voor de gemeenten Brunssum, Kerkrade en Landgraaf is dit Stichting Leergeld Parkstad. Aanvragen via een andere intermediair kan ook. Kijk hiervoor op de website van Jeugdfonds Cultuur. Na goedkeuring van de aanvraag door het Jeugdfonds Cultuur wordt het cursusgeld direct aan SMK muziek & dans als culturele instelling betaald.

Heb je vragen hierover? Neem gerust contact op met onze administratie.

 

Inschrijven

Inschrijven voor een van onze cursussen? Leuk! Zoek je favoriete muziek– of danscursus en meld je online aan via het rode aanmeldblok onder de cursus van jouw keuze.

Algemene bepalingen

Privacyverklaring

Klachtenregeling

Het beleid van SMK muziek & dans is gericht op de verbetering van de kwaliteit van onze diensten. Door marktonderzoek en enquêtes proberen wij de vragen en wensen van onze klanten te achterhalen en daarop te anticiperen. Toch kan het zijn dat er onverhoopt iets niet helemaal naar verwachting verloopt. In dat geval nodigen we je uit om ons dit te laten weten zodat we de kans krijgen jouw klacht op te lossen. En op de lange termijn helpt deze informatie ons ook om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.

 

Heb je nog geen antwoord op je vraag? Mail ons dan!

Ik heb een vraag